Thursday, April 17, 2008

Friday, April 11, 2008

Mr Dell

Act, dis entry already kaput!! hehe.. i dun have enuf time lately.. i'm much bz with da repot and presentation preparation :(( .. Erm.. to be announce.. my lappy dah well enuf:)) die dh sehat pun.. and i can use it to finish my repot.. on 25 march.. tempat kejadian.. C*lcom Indera Mahkota.. brader Dell ni dtg repair.. at first, ada despatch dtg hantar sparepart dlu, then ptg tu br die nih dtg.. Thanks Mr Dell.. he's so friendly.. siap suh me report bout my keyboard lagi.. coz i already had da warranty.. aku pun xterpikir nk complaint bout this.. nway, next time la.. me mls dh nk tepon2 dell ni..

Die belah 2 lappy aku!!
He also help me to clean all da dust inside da lappy.. thanks:)
Alhamdulillah, i'm done with my major problem in my life.. eventho my RM800 udah melayang :(( (aku dh bleh bli byk mende tuh!!!) good investment tho~

CKTBM = Char kuey tiaw bukit mertajam

Today, my sis and I went out for dinner and also looking for her maths book.. at first, hunting for our 'char kuey tiaw bukit mertajam' as been told my SIL. die ckp CKT kat sini sedap..erm.. after try... not bad la.. tp kn.. ada bintik2 hitam gitu.. aku konfius... does it black pepper or kulit kuali???? haha.. wat everlaa.. sedap okkkkk.. anggap jela tu pepper.. hehe..Tgh2 mkn tu, ada laa sorang gurl with da guy accompany her..husband die kot.. die dtg tapau CKTBM ni jugak.. bapak nye seksi minah ni.. aku mmg xpuah ati btol.. wat malu kaum pompuan jerr!!!!!!!!! kalah mak salleh aku rase.. die bleh pki tunic yg mmg lehernye sgt laa berlurah without any tube!! and her b****t tu quite da bomb jugak la.. and it's so sexy... lurah tu xpyh ckp la.. dgn goyang2 lagi.. haha.. aku rs, sume mamat2 kat situ terbeliak bijik mata.. sabo je laa.. xde prasaan malu langsung ke??????????? aku rs artis pun xcamtu!!! pas gurl tu blah, makcik kedai sblh tu siap sound mamat yg grg CKTBM tu tadi ,"x hbs lagi ke tgk??" huhu.. sabo jela kn!!

Pas mkn tu, pi Megamall.. cr buku math my sis and me crk some stationary.. and jln2...

bought dis marshmallow kat famous amos!! yummy.. i loike it!! so pluffy...

nk blk tu singgah Starbuck.. hehe.. aritu bc Starbuck xley minum.. but then, it's only rumours.. hehe.. so, wanna have my caramel macchiato yg x sempat minum aritu.. tp kan.. it's so xbest!!! i dun like it!!! it so coffee.. typically not so me.. erm, i luv coffee, but not dis type of coffee!!


my effort to make da coffee delicious.. but i'm failed... xsedap2 gak..arghh!!


Muka die puah ati je.. coz she can drink a lot... x aci!!


Luv dis picture.. tho mine is not DSLR camera.. lawa gak pe kamera tepon aku ni..

Walaupun aku xpuah ati..aku ttp tersenyum coz aku leh sound air brader tu wat x sedap!!


They broke their promise:((

time tgh minum tu, brader Starbuck yg wat air tu tgh mop lantai.. then he asked me, "2 org je ke?".. and me replied.." xla.. ramai ni.." hehe.. sik baik adik ni hensem.. since die dh stat tego, aku pun sound la.. ckp xsedap machiato ni.. selambe je aku ni... die pun ckp, yg ais kurang best, better yg hot.. and i replied back " td brader lg sorang ckp yg ni best!! die tipu" haha.. now. i can't count on dat boy lagi.. last time pun die ckp banana muffin tu sedap.. padahal xsedap!!! aku time tu beria nk blueberry muffin, tp die ckp tu cam biase je rasenye!! herh.. aku xsame taste dgn dak tu arr.. Sian plak adik ni kne dgn aku.. siap kc suggestion lagi suh dtg lagi esk.. (byk cantik, nk byr ke??)

Sik baik adik ni comel..hehe... klo x kne dgr aku bebel lg.. hehe

Then, we heading to LAN BURGER.. ya..food lagi.. my sis ckp nk bli utk bawak bekal pi keje esok.. ape2 jela kakak aku ni sorang.. sebenarnye aku mls nk menunggu.. ya.. everytime we went there, we have to wait at least 30min-1hour juz for a burger!!! i juz dun understand why people keep hunting dis burger. Ya.. people dare to wait juz for a burger.. dun u think it's weird??? aku rase, xdela sedap sgt pun.. bese je rasenye.. tp org sanggup tunggu.. sorang2, bkn bli sikit2 pun..they all cam bli utk satu family.. an even by da time 1130pm camtu.. still ramai org ok.. kdg2 brader tu dh ckp awal2.. lambat lagi dpt, ttp they all willing to wait.. huh.. i wonder ok!!

Aku rase brader ni mmg kne hire assistant la.. he did all da job by his own.. gile ke ape..dhla ramai gile org!! kemut laa brader ni nk amik pekerja!
See.. how many people yg sedang tunggu.. ni lum termasuk yg kat belah depan and people yg order then pi merayap lagi...

Friday, April 4, 2008

Aku Pernah

Currently, i'm not so in da mood... kind of depressed.. while reading some of the blog, dis song cross my mind..ya.. i lurve dis song.. sad song...

Pernah
Pengalaman mengajarku
Jangan mudah meluahkan isi hatiku
Tapi bila ia melamarku
Senyuman ayumu hatiku luas terbuka
Yang kuidamkan musnah
Yang kugenggam terpisah

( korus )
Aku pernah, jatuh cinta
Kerana cinta diriku merana
Aku pernah bahagia
Kata manisnya buat ku terpedaya

Biarkan aku temankan pilu
Haruskah cinta oh kejam padaku
Uhh yeahh

Kini mula ku terasakan
Degupan hatiku mula rasa oh gelisah
Kehadiranmu ku mengharapkan
Akan menghilangkan kegelapan di hidupku
Kau yang seharus yang pertama
Agar terakhir selamanya

( ulang korus )
Yang ku lupa, kisah yang lalu
Akan ku gubah oh hidup yang baru... uh yeah...
Kerana aku pernah... pernah yeah...

( ulang korus )
Kisah yang lama mengajar aku
Agar bahagia hidup bersamamu

Hey hey... Yang ku cinta...

Thursday, April 3, 2008

my good old time


i miss my good old time... dah lame aku x jumpe kawan2 aku... esp dak2 sesma.. kdg2 cam dh lost contact dgn diorg.. tetibe rs rindu kat diorg.. Erm.. act, i miss my old frenz... really... i dun know how we can be separated.. i dun know what my mistake?? i wish u could tell me so i can fix it... i really wanna know.. u're my bestfrenz.. u said, i'm ur bestfrenz for ever... i do remembered.. but what happen?? kind of u run away from me.. u juz leave me dat way.. without any notice... at least u let me know da reason.. so dat i can hateeee you very much...!!!! tho i know, i can't do it.:( my bestfrenz... i'm always here, praying for you.. pray for ur happiness and bliss in every single moment of ur life..

Wednesday, April 2, 2008

Private blog

such a few month since i starting blogging.. i know.. it's not a femes blog.. coz mmg me xnk femeskan.. at 1st, me rs cam nk publishkn utk umum gak.. tp ble pk kn blk.. byk buruknye dr yg baik.. 1st, coz my blog ni cam poyos2 skit.. ya.. kind of cam berangan lbh.. well, dis is my blog.. i nk berangan ke ape, i punye suke la kn.. tp i tau.. nnt akan ada org yg xske... i xnk ada org kate i poyos ke, berlagak ke ape, english aku lintang pukang ke ape..coz at last, aku yg akan sakit ht.. tul x??? coz the main purpose im writing is to share, to express my feeling, and release my stress.. ya..sumtime i dun have shoulder to cry on.. smtime i feel so alone.. second, i'm afraid when some of my family member read my blog.. ya.. i feel shy, and i dun want they noe certain thing bout me...

additional wishlist

act, i terlupe 2 bende dlm my wishlist tu.. ye laa.. i kne add picture byk kali..so i lupe. hehe..
Ni bukan gmbr exact wedges yg aku nk.. but almost.. it's from Clarks.. sgt selesa.. but da price bout rm250.. huhu..

and also dis one.. Dior Crayon Eyeliner.. xsbr nk have mende alah ni.. cam best jer.. nakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!