Friday, August 21, 2009

Baju raya dah siap!!

Wah..wah..wah... Baju raya dah siap??? Puasa pun belom.. hahaha... Khamis lepas berjalan2 bersama2 mizznina ke Ampang Park.. yer.. tu plg dekat dr rumah kami. hnye 1 station tren dr rumah kami!! Saje je jln2 mau tgk bj raya.. hehe...Bj raya tuan punye belog???


'
'
'
'
'
'
'
TADAAAAA!!!!


Eh.. eh.. silap2.. tu bukan bj aku la.. sj je test bj tu.. lawo x dgn aku?? ada gaya mak datin??? Haha.. xdak wit la weh.. bj tu rege RM200... tp aku kn xkeje lg + aku dah ada 2 psg bj yg dah siap mak mertua jahit(opss..blum lg lah) + aku masih ada kain yg lum di jahit.. jadinye xpayah lah ko ngade2 nk bli lg yer Rosliza!! Walaupun tu la cite2 ko thn ni..kononnye nk raya bj ada manik2 kat dada+ lengan ruffle2 gtu.. haha.. giler gedik!!!






Aku suke bj ni.. cantik x?? RM200 jugak.. adoyai.. RM50 je xley ke????



Aku lg ske bj pink ni..tp lengan die xruffle2 tu.. ada manik2 je byk..


Yg ni pn cantik..memenuhi piawaian tema warna pink thn ini....Argh.. mengigau la kau Rosliza... Yer..yer.. sy bersyukur bakal mak mertua jahitkan sulam2 kat bj sy.. pastu die liningkn lg bj sy kaler pink.. pastu kan... sy dpt lg bj FREE sepasang tau!! kain sponsored by En Ajai..jahit dr bakal mak mertua..hehehe.. gedik x sy??? haha.. jgn jeles yer.. Bj raya anda bagaimane pula yer?????

No comments: