Wednesday, November 4, 2009

Dulu kini dan sekarang

Hari ni hari blog sedunia bg aku..haha..
amk ko...5 entry direct....



Oklah.. kali ni kc chance layan gambor aku plak yer...

Yer.. rupe sy yg xberubah dr dlu lg... tp tang body tu mmg beruboh sokmo yer...

bagai dipam-pam.. org lain pam sebab dah kempis.. tp aku ni.. kne pam je walaupn xkempis..hahaha

budus tol la...

weh.. ble nk kurus ni???? klo tetibe aku nk tunang ke..nikah ke...wooopppsss....

xke buruk gemuk camni...

xske gemuk...tp malas nk diet kn.. camne???

hari tu pegi bizzy Body.. depa ckp darah jenis B ni mmg susah nk trn berat...
camne??? bukan salah aku kn nk dpt darah ni...

mak bapak aku la ni beranak kan aku darah ni...hahaha.. tetibe depa kne..

ampun ye maa n bak....hehe
gemuk ke comel.. cube korang tengok bebaik..hahaha




eh.. cam dah kurus je sket kaki aku...hahahaha

oklah... papepn.. ko pk lah sendiri ye cik liza..





1 comment:

mizz nina said...

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

lu pk la sndri