Thursday, October 9, 2008

First Raya 2008

erm.. aku br nk sibuk2 nk wat entry raya..padahal dh 1week pn raya.. takpe2... firstly, ak nk mitak maaf kepada semua sahabat2 aku serta ahli keluarga aku(padahal sape je bc blog aku)... aku mitak maaf byk2 dr hujung rambut smpai hujung kaki... kalo ada salah n silap..terkasar bahasa atau terguris hati... pastu halalkan la mkn minum aku k.. kalo aku ada terhutang korang mai la dtg mintak.. kdg2 aku terlupe..bkn niat aku xnk bayar ke ape.. aku jugak nk mitak maaf pada kengkawan yg aku xreply kad raya tu.. kejam kan aku!!! aku tau.. aku slh...aku teruk.... walaupun 1000 alasan aku, aku ttp salah.. yer nk seribu daya..xnk seribu dalih kan??? insyaallah, next year aku wat blk amalan kad raya tu..huhu..

ok..ok.. skang bab raya plak..tahun ni xcukup corum coz abg aku beraya kat umah mertua die..so, mstila xbest tanpe 2org dak kecik tu kn... pg tu kitaorg lmbt bersiap.. cam biase la..tp thn ni kene smyg kat Masjid Sura.. which is sgt ramai org kat situ..biasenye kitaorg smyg kat Masjid Uitm.. tp thn ni masjid tu renovate la plak.. dh la lambt siap.. smpai tu kete penuh..masuk masjid tinggal last saf..yg blkg kitaorg tangga..huhu.. pastu buka beg baju smyg... aku satu sorang(mama, k.inie, k.ja n aku) skali telekung xcukup 1.. haha.. ada kain jer.. amik ko..pdn muka..dh la org dh stat smyg ms tu.. k.inie aku yg xsmyg coz ak dh amik awal2..haha..malu jer duk kat tepi tangga tu.. org len sume smyg die duk sengih2 kat situ...

pas smyg, blk umah..siap2 nk salam.. thn ni mama xnk duk kt sofa kt ruang tamu dh.die ckp same je tiap2 thn..huhu..tau la dh ada sofa br...
sementara tunggu k.inie siap2.. amik gmbr dlu.. kemain mak aku..suke ayah aku leh beraya sofa br...tp background huduh coz ni kat ruang family...
aksi lentok mak aku!! huhu... ala2 romantik gituu mak aku nih!!! dh tua2 br nk romantik... bgs2.. B, nnt tua2 u kne romantik cm gini gak tau!!!!!!
aku plak yg nk nyebok... hehe..jeles tgk depa romantik sgt..haha
k.inie yg plg lmbt siap..sblm tu duk bebel aku mekap..die mekap berjota thn takpe..ape kes??? sik baik kc aku duit ry... hehe.. tu kes xpuas ht aku bebel die blk... xkesah..asl dpt duit ry:p mekasih yer kak..thn dpn kc lg tau!!!
hehe.. ini penyumbang dana plg besar thn ni..turut merangkap pemberi duit raya plg byk utk aku..mekasih ye kak..thn dpn tmbh skit lg ye..kc cukup trs sekeping..ok??
gmbr family xde plak..aduh.. mknn pun xamik gmbr.. nway..1st day my mum buat mee kari.. pas slm2 pi umah my aunt n trs ke umah Tok aku.. Thanks kepada semua yg msh sudi kc duit raya kat aku yg kecik molek ni.. maybe ni thn akhir aku dpt duit ry dari mkck2 aku..:(( sedihnye... nk blajo lg la cm gni!!! hukkkhukhuk.. dh 22 thn diorg kc duit ry kat aku..huhu.. mekasih byk2.. jasamu ku kenang.. maafkan gak slh silap aku...

No comments: