Friday, April 11, 2008

Mr Dell

Act, dis entry already kaput!! hehe.. i dun have enuf time lately.. i'm much bz with da repot and presentation preparation :(( .. Erm.. to be announce.. my lappy dah well enuf:)) die dh sehat pun.. and i can use it to finish my repot.. on 25 march.. tempat kejadian.. C*lcom Indera Mahkota.. brader Dell ni dtg repair.. at first, ada despatch dtg hantar sparepart dlu, then ptg tu br die nih dtg.. Thanks Mr Dell.. he's so friendly.. siap suh me report bout my keyboard lagi.. coz i already had da warranty.. aku pun xterpikir nk complaint bout this.. nway, next time la.. me mls dh nk tepon2 dell ni..

Die belah 2 lappy aku!!
He also help me to clean all da dust inside da lappy.. thanks:)
Alhamdulillah, i'm done with my major problem in my life.. eventho my RM800 udah melayang :(( (aku dh bleh bli byk mende tuh!!!) good investment tho~

No comments: