Tuesday, March 4, 2008

Coffee in my mind:-l

i'm not well today.. got flu, headache n etc.. :-(
td time nk parking, aku terlajak sket.. so, da car hit da divider in front.. hehe.. sik baik divider tu rendah..kene kat besi bwh jer.. klo x, naye aku..

well, talking bout last weekend.. nothing extraordinary happen.. on saturday, went out with my sista.. went to Megamall(mane lg kn??) da mission was looking for da cracked heel cream... at last.. byk plak yg kutip... bout 100 gak laa melayang..me+my sista la.. we always share2:-p

at first nk bli mende ni jer coz my heel dh show a litle cracked.. bought dis 50g Aiken cracked heel and got free exfoliating pumice stone.. worth it la...

dis one..bio-oil..my sis yg bli coz nk hilangkan parut die yg accident dlu..haha..aku pun nk tumpang gune..mane2 parut yg ada..hehe:-p
yg ni plak gedix... sik baik gedix ku ini terbatas..aku amik yg murah je coz br nk try2...haha..
pi try mascara kat body shop..best2..aku dh excited gle coz mate aku ni kn cam kuyu2 sket..bulu mata pun cam xde je..tp ble try mascara tu..fuhh.. nmpak melentik je bulu mata.. pastu my eye look bigger.tu yg aku ske:-)) tp xde budget ar..later la...

on Sunday's evening plak, went to TC aka teluk Cempedak coz i really wanted a place to cool down my emotion n hav a very relaxing place.. not much place that i can hang around in Kuantan(i guess) tp place tuk menghabiskan duit tu leh tahan laa..esp for food...:-p nway, gud ambiance jugak kat TC tu..quite happening.. ramai org aritu... that's all...

----------------------------------------------------------------------------------------
semalam plak, we went to Giant juz becoz of da Tuna Sandwich..haha.. i'm craving over it.. this all becoz a few nite b4, i watched a drama title Tuna Sandwich at NTV7.. hehe.. since aku cam xbpe sehat smlm..mula laa aku craving mcm2..haha.. and i persuade my sista to go to Giant.. Thanks to my sista..u're sooo lovely..haha(bodek jer).. Em, suddenly, sumtin cross my mind laa sista... where's my coffee hah?? i think sumone told me she wanna buy me a coffee..hehe???mane ek??

No comments: