Thursday, January 3, 2008

YeaY!!! My Pocket dh berisi!!

hehe.. pepagi td aku dh suh k.ja draw kn duit aku!! finally, PTPTN give the money.. (xkc pn.. pinjam je) watever la, yg pntg duit dh masuk n i can't wait for shopping + mkn2 + bli my herbalife. Act, smlm dh bli pn, but gune duit my SIL first. Arini i ganti blk ye sis.. Then, my second move is.. ptg nih g bli tiket to KL!! Hooreeyy.. wanna meet him and my frenz. Mlm ni jugak i hav to belanja my sis Prosperity McD.. aku pn dh xsbr nk mkn. Td aku br je pi entebiu keje kat Megamall. A booth selling ice blended+ smoothies + icecream La Cremeria+ jeruk2! Aku mintak part time.. die dh accept, tp die akan panggil ble needed je. Lg 1 gaji die terlalu murah k.. 2.50 per hour!! very2 murah k.. aku cm xtau la nk keje x. Rasa cam mls.. nnt aku cr kje lain lak.. For sure, dis weekend, i wanna hav the enjoyest weekend!!

No comments: